در اینجا تمام مسائل سیاسی روز دنیا را میتوانید پیداکنید
تاریخ : برچسب:,
نویسنده : امیر حسین امیری

بحران امنیتی عراق که با هجوم گروه های تروریست بعثی- تکفیری به برخی مناطق عراق آغاز شد، امروز وارد چهاردهمین روز خود شده و با وجود توقف پیشروی تروریست ها، هنوز برخی از مناطق عراق تحت کنترل آن ها قرار دارد. در همین حال، با ورود وزیر خارجه آمریکا به عراق، به نظر می رسد اقدامات آمریکا در قبال این کشور در حال ورود به فازی جدید است.

زمزمه‌های ورود جدی روسیه به عرصه بحران عراق

به ادانه مطلب مراجعه کنید.


برچسب‌ها:
تاریخ : برچسب:,
نویسنده : امیر حسین امیری

بخش مهمی از مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران، به موضوع بحران عراق و مواضع ایران در قبال آن اختصاص دارد. مهمترین موضوع مورد توجه رسانه‌ها در این زمینه، سخنان روز گذشته رهبر انقلاب بوده است؛ اما به جز این موضوع، گمانه‌زنی‌های جدید درباره احتمال همکاری ایران و آمریکا در عراق و مخالفت رژیم اسرائیل با این موضوع، از جمله دیگر مطالب مهم امروز مطبوعات بین المللی درباره ایران است.

موسیقی، تلفیقی از دانش، اندیشه و فطرت خدادادی است

به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب‌ها:
تاریخ : برچسب:,
نویسنده : امیر حسین امیری

خاطرات هاشمی رفسنجانی از سال 70 درباره بروز شایعه زلزله در تهران با حمله روزنامه‌های اصولگرا و دفاع روزنامه‌های هوادار وی همراه شد. مذاکرات هسته‌ای به ویژه از زاویه تهدید ظریف درباره به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای مورد تحلیل روزنامه‌ها قرار گرفته است. روزنامه‌ها مسائل عراق را در چهارچوب تحولات منطقه‌ای ‌بررسی کرده‌اند.

حواشی شایعه زلزله تهران در خاطرات سال 70 هاشمی‌رفسنجانی

به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب‌ها:
آخرین مطالب